Költözési információk 5.: Bútorszállítás és pakolás

A költözéssel kapcsolatos sorozatunk utolsó részében magával az átadással és a bepakolással kapcsolatos gyakorlati tudnivalókat és tanácsokat szedtük össze.

A kulcsok átvételét követően azonnal megkezdheti a beköltözést. Akik rendelkeznek gépkocsibeállóval, azok rögtön használatba vehetik a teremgarázst, a leadott telefonszámról hívást indítva ki tudják nyitni a garázskaput. A garázskapunak saját telefonszáma van, ezt az építményhasználati útmutató elején találják. Mindenkinek felhívjuk a figyelmét, hogy a teremgarázs és a kapu nem teherautóra lett méretezve, egy furgonnál nagyobb járművel ne próbáljon behajtani, mert el fog akadni!

Akik nem rendelkeznek beállóval, azoknak sajnos ideiglenes jelleggel sem tudunk behajtási lehetőséget biztosítani.  A beállóval nem rendelkező lakástulajdonosok, illetve a nagyobb járművel költözők egyelőre a Fogadó utcában tudnak megállni, azonban arra figyeljenek, hogy a környező utcákban fizetni kell a parkolásért.

A bútorok felviteléhez lépcsőházanként 1 db lift áll rendelkezésre, ezeknek fülkéjét a sérülések ellen faforgács lapokkal kibéleltük. Az ajtókra, a folyosó falaira, a lépcsőházi korlátokra azonban ügyeljenek, mert ezek leverése esetén a hibákat a jótállás keretében nem javítjuk!

A normál és a szelektív hulladék gyűjtésre szolgáló kukákat már megrendeltük a szolgáltatótól, ezek már a kukatárolóban várják a lakókat. Kérjük, hogy a szelektív kukákat rendeltésszerűen használják, különben a társasház külön kénytelen fizetni ezek elszállításáért! A költözési hulladékot (dobozok, raklapok, hungarocell, zsugorfólia stb.) a kukatárolókban rakják le, ezeket a  közös képviselet hetente szállítatja el, kérjük, olvassák el az ezzel kapcsolatban a házban kirakott tájékoztatókat! Kérjük, a költözési hulladékot rendezetten, a dobozokat lapra hajtva rakják le, hogy a rend és a tisztaság megmaradjon! Felhívjuk szíves figyelmüket arra, hogy a nem megfelelő helyre elhelyezett hulladék nem esztétikus, valamint elszállítása díjköteles, és ezen költség már a ház lakóit fogja terhelni!

Az első napokban tömegesen beköltöző lakókat nem csak a Metrodom képviselői fogják várni, hanem a távközlési szolgáltató Magyar Telekom, az okosotthon-rendszer supportját ellátó SmartBuild Kft., illetve a közös képviselet munkatársai is, akik kérdés esetén szintén állnak ügyfeleink rendelkezésére. Ha a birtokbaadás során valamilyen problémába ütköznének, kérjük, keressék ügyfélszolgálatunkon Zámbori Erikát (Tel.: (06 1) 919-3290, (06) 30 292-7736, e-mail: zambori.erika@metrodom.hu). Ha beköltözés után tapasztalnának a lakásban valamilyen hibát, javítás iránti igényüket legegyszerűbben honlapunkon keresztül tudják jelezni (se regisztrációra, se jótállási jegyre, vagy más bizonylatszámra nincs szükség)!

És végül gyors, problémamentes költözést kívánunk minden kedves ügyfelünknek!

VEGYE FEL

A KAPCSOLATOT

ÉRTÉKESÍTŐINKKEL