Költözési információk 5.: Bútorszállítás és pakolás

A költözéssel kapcsolatos sorozatunk utolsó részében magával az átadással és a bepakolással kapcsolatos gyakorlati tudnivalókat és tanácsokat szedtük össze.

A kulcsok átvételét követően azonnal megkezdheti a beköltözést. Akik rendelkeznek gépkocsibeállóval, azok rögtön használatba vehetik a teremgarázst, a leadott telefonszámról hívást indítva ki tudják nyitni a garázskaput. A garázskapunak saját telefonszáma van, ezt az építményhasználati útmutató elején találják. Mindenkinek felhívjuk a figyelmét, hogy a teremgarázs és a kapu nem teherautóra lett méretezve, egy furgonnál nagyobb járművel ne próbáljon behajtani, mert el fog akadni!

Akik nem rendelkeznek beállóval, azoknak sajnos ideiglenes jelleggel sem tudunk behajtási lehetőséget biztosítani.  A beállóval nem rendelkező lakástulajdonosok, illetve a nagyobb járművel költözők egyelőre a Fogadó utcában tudnak megállni, azonban arra figyeljenek, hogy a környező utcákban fizetni kell a parkolásért.

A bútorok felviteléhez lépcsőházanként 1 db lift áll rendelkezésre, ezeknek fülkéjét a sérülések ellen faforgács lapokkal kibéleltük. Az ajtókra, a folyosó falaira, a lépcsőházi korlátokra azonban ügyeljenek, mert ezek leverése esetén a hibákat a jótállás keretében nem javítjuk!

A normál és a szelektív hulladék gyűjtésre szolgáló kukákat már megrendeltük a szolgáltatótól, ezek már a kukatárolóban várják a lakókat. Kérjük, hogy a szelektív kukákat rendeltésszerűen használják, különben a társasház külön kénytelen fizetni ezek elszállításáért! A költözési hulladékot (dobozok, raklapok, hungarocell, zsugorfólia stb.) a kukatárolókban rakják le, ezeket a  közös képviselet hetente szállítatja el, kérjük, olvassák el az ezzel kapcsolatban a házban kirakott tájékoztatókat! Kérjük, a költözési hulladékot rendezetten, a dobozokat lapra hajtva rakják le, hogy a rend és a tisztaság megmaradjon! Felhívjuk szíves figyelmüket arra, hogy a nem megfelelő helyre elhelyezett hulladék nem esztétikus, valamint elszállítása díjköteles, és ezen költség már a ház lakóit fogja terhelni!

Az első napokban tömegesen beköltöző lakókat nem csak a Metrodom képviselői fogják várni, hanem a távközlési szolgáltató Magyar Telekom, az okosotthon-rendszer supportját ellátó SmartBuild Kft., illetve a közös képviselet munkatársai is, akik kérdés esetén szintén állnak ügyfeleink rendelkezésére. Ha a birtokbaadás során valamilyen problémába ütköznének, kérjük, keressék ügyfélszolgálatunkon Zámbori Erikát (Tel.: (06 1) 919-3290, (06) 30 292-7736, e-mail: zambori.erika@metrodom.hu). Ha beköltözés után tapasztalnának a lakásban valamilyen hibát, javítás iránti igényüket legegyszerűbben honlapunkon keresztül tudják jelezni (se regisztrációra, se jótállási jegyre, vagy más bizonylatszámra nincs szükség)!

És végül gyors, problémamentes költözést kívánunk minden kedves ügyfelünknek!