Garancia

A Metrodom számára fontos, hogy ügyfeleink lakásuk átvételét követően is minden igényt kielégítő kiszolgálásban részesüljenek, így könnyen és egyszerűen intézhessék jótállással kapcsolatos igényeiket.
Vészhelyzet esetén hívja a gyorsszervízt, 06 40 200 727-es telefonszámon, melyet a Metrodom Garancia+ szolgáltatásunk keretében a 2017 után átadott házaink lakói vehetnek igénybe (elsőként a City Home G épületében). A gyorsszervízről a bal alsó dobozban olvashat bővebben, a Metrodom Garancia+ szolgáltatásról ezen az oldalon talál bővebb információkat.

Hibabejelentést kizárólag írásban fogadunk el, a következő módokon:

- on-line (az alábbi nyomtatvány kitöltésével)
- e-mailben (garancia@metrodom.hu)
- levélben (Metrodom, 1450 Budapest, Pf. 69)

Az írásban már bejelentett, folyamatban lévő garanciális ügyintézésről, munkaidőben az alábbi telefonszámon tud érdeklődni:

06 1 397 7884

Levélben történő bejelentés esetén használja hibabejelentő nyomtatványunkat, amelyet innen tölthet le

Garanciális hibabejelentést legegyszerűbben on-line bejelentő formunk segítségével tehet, melyhez se regisztráció, se jótállási jegy, számlaszám vagy más különleges azonosító nem szükséges. A Küldés gombra kattintás után rendszerünk automatikus válasz e-mailt küld az Ön által megadott címre, amelyben tájékoztatjuk, melyik munkatársunk fogja intézni bejelentését, illetve mikor számíthat jelentkezésére.

Bejelentő neve:

Bejelentő telefonszáma:

Bejelentő e-mail címe:

Ház neve:

Lakásszám:

Hiba #1:

Hiba #2:

Hiba #3:

Hiba #4:

Hiba #5: