Garancia
A Metrodom számára fontos, hogy ügyfeleink lakásuk átvételét követően is minden igényt kielégítő kiszolgálásban részesüljenek, így könnyen és egyszerűen intézhessék jótállással kapcsolatos igényeiket.
Hibabejelentést kizárólag írásban fogadunk el, a következő módokon:
- on-line (az alábbi nyomtatvány kitöltésével)
- e-mailben (garancia@metrodom.hu)
- levélben (Metrodom, 1450 Budapest, Pf. 69)
Az írásban már bejelentett, folyamatban lévő garanciális ügyintézésről, munkaidőben az alábbi telefonszámon tud érdeklődni:
+36 1 919 3268
Levélben történő bejelentés esetén használja hibabejelentő nyomtatványunkat, amelyet innen tölthet le.
Garanciális hibabejelentést legegyszerűbben on-line bejelentő formunk segítségével tehet, melyhez se regisztráció, se jótállási jegy, számlaszám vagy más különleges azonosító nem szükséges. A Küldés gombra kattintás után rendszerünk automatikus válasz e-mailt küld az Ön által megadott címre, amelyben tájékoztatjuk, melyik munkatársunk fogja intézni bejelentését, illetve mikor számíthat jelentkezésére.