Garancia

A Metrodom számára fontos, hogy ügyfeleink lakásuk átvételét követően is minden igényt kielégítő kiszolgálásban részesüljenek, így könnyen és egyszerűen intézhessék jótállással kapcsolatos igényeiket.
Vészhelyzet esetén hívja a gyorsszervízt, +36 1 458 4431-es telefonszámon, melyet a Metrodom Garancia+ szolgáltatásunk keretében a 2017 után átadott házaink lakói vehetnek igénybe (elsőként a City Home G épületében). A gyorsszervízről a bal alsó dobozban olvashat bővebben, a Metrodom Garancia+ szolgáltatásról ezen az oldalon talál bővebb információkat.

Hibabejelentést kizárólag írásban fogadunk el, a következő módokon:

- on-line (az alábbi nyomtatvány kitöltésével)
- e-mailben (garancia@metrodom.hu)
- levélben (Metrodom, 1450 Budapest, Pf. 69)

Az írásban már bejelentett, folyamatban lévő garanciális ügyintézésről, munkaidőben az alábbi telefonszámon tud érdeklődni:

06 1 397 7884

Levélben történő bejelentés esetén használja hibabejelentő nyomtatványunkat, amelyet innen tölthet le.

Garanciális hibabejelentést legegyszerűbben on-line bejelentő formunk segítségével tehet, melyhez se regisztráció, se jótállási jegy, számlaszám vagy más különleges azonosító nem szükséges. A Küldés gombra kattintás után rendszerünk automatikus válasz e-mailt küld az Ön által megadott címre, amelyben tájékoztatjuk, melyik munkatársunk fogja intézni bejelentését, illetve mikor számíthat jelentkezésére.

Bejelentő neve :

Bejelentő telefonszáma :

Bejelentő e-mail címe :

Ház neve :

Lakásszám :

Hiba #1 :

Hiba #2 :

Hiba #3 :

Hiba #4 :

Hiba #5 :