Költözési információk 5.: Bútorszállítás és pakolás

A költözéssel kapcsolatos sorozatunk utolsó részében magával az átadással és a bepakolással kapcsolatos gyakorlati tudnivalókat és tanácsokat szedtük össze.

A kulcsok átvételét követően azonnal megkezdheti a beköltözést. Akik rendelkeznek gépkocsibeállóval, azok rögtön használatba vehetik a teremgarázst, a leadott telefonszámról hívást indítva ki tudják nyitni a saját beállójukhoz vezető garázskaput. A házban pinceszinti teremgarázs van a -1 és -2 szinten, melybe a Lőportár utcáról lehet behajtani, a garázskapu az építményhasználati útmutató elején található telefonszámmal nyitható . Mindenkinek felhívjuk a figyelmét, hogy a teremgarázs és a kapu nem teherautóra lett méretezve, egy furgonnál nagyobb járművel ne próbáljon behajtani, mert el fog akadni!

Akik nem rendelkeznek beállóval, azoknak sajnos ideiglenes jelleggel sem tudunk behajtási lehetőséget biztosítani.  A beállóval nem rendelkező lakástulajdonosok, illetve a nagyobb járművel költözők a Lőportár utcában tudnak megállni, azonban ügyeljenek arra, hogy az utcákban fizetni kell a parkolásért.

A bútorok felviteléhez 2 db lift áll rendelkezésre, ezeknek fülkéjét a sérülések ellen faforgács lapokkal kibéleltük. Az ajtókra, a folyosó falaira, a lépcsőházi korlátokra azonban ügyeljenek, mert ezek leverése esetén a hibákat a jótállás keretében nem javítjuk!

A normál és a szelektív hulladék gyűjtésre szolgáló kukákat már megrendeltük a szolgáltatótól, ezek reményeink szerint kedden már a kukatárolóban várják a lakókat. Kérjük, hogy a szelektív kukákat rendeltésszerűen használják, különben a társasház külön kénytelen fizetni ezek elszállításáért! A költözési hulladékot (dobozok, raklapok, hungarocell, zsugorfólia stb.) az erre kijelölt helyen/helyeken rakják le, ezen a gyűjtőpontok helyét minden lépcsőházban kirakja a közös képviselet. Kérjük, a költözési hulladékot rendezetten, a dobozokat lapra hajtva rakják le, hogy a rend és a tisztaság megmaradjon! Felhívjuk szíves figyelmüket arra, hogy a nem megfelelő helyre elhelyezett hulladék nem esztétikus, valamint elszállítása díjköteles, és ezen költség már a ház lakóit fogja terhelni!

Az első napokban tömegesen beköltöző lakókat nem csak a Metrodom képviselői fogják várni, hanem a távközlési szolgáltató Magyar Telekom, illetve a közös képviselet munkatársai is, akik kérdés esetén szintén állnak ügyfeleink rendelkezésére. Ha a birtokbaadás során valamilyen problémába ütköznének, kérjük, keressék ügyfélszolgálatunkon Melkovics Mónikát (Tel.: (06 1) 919-3295 (06) 30 369-3697, e-mail: melkovics.monika@metrodom.hu). Ha beköltözés után tapasztalnának a lakásban valamilyen hibát, javítás iránti igényüket legegyszerűbben honlapunkon keresztül tudják jelezni (se regisztrációra, se jótállási jegyre, vagy más bizonylatszámra nincs szükség)!

És végül gyors, problémamentes költözést kívánunk minden kedves ügyfelünknek!