Ügyfélelégedettségi felmérés – eredmények és tanulságok

Általános

2017.02.06

A cégek többsége az emberekhez hasonlóan szeret a valóságosnál tökéletesebb, idealizált képet mutatni magáról. A Metrodom azonban ebben a tekintetben is eltér másoktól, ezért most megosztjuk mindenkivel a három héttel ezelőtt ügyfeleink körében végzett online kutatásunk eredményeit, azon belül is bemutatjuk, mely területeken kell még javítanunk. 

A visszajelzések és a számok alapján – ahogy titokban vártuk is – ügyfeleink jellemzően elégedettek voltak velünk. Három területen azonban az osztályzatok, illetve a szöveges válaszok alapján nem lehetünk teljesen megelégedve a teljesítményünkkel.
 
1. Választható termékek
Mindig büszkék voltunk a lakásainkba beépítésre kerülő termékek minőségére és megjelenésére, beleértve az alapáras csempe, parketta és beltéri ajtó kínálatot. Ezzel a kérdőív szerint ügyfeleink mintegy háromnegyede egyetért, ugyanakkor főleg a fiatalabbak között többen is vannak, akik kevésbé voltak elégedettek az alapáras kínálattal. Bár eddig csak kisebb változtatásokat terveztünk ezen a téren, most az összes választható terméket felülvizsgáljuk, hogy a jövőben szélesebb választékból lehessen válogatni. A minőségi szint tartása mellett szeretnénk, ha a megjelenés még nagyobb hangsúlyt kapna, és a klasszikus stílusú burkolatok, színek mellett a modernebb trendek is megjelennének. A megújult kínálatot az érdeklődők várhatóan áprilisban tekinthetik meg honlapunkon, valamint bemutatótermeinkben.
 
2. Kivitel és átadás
Bár ahogyan honlapunkon is írjuk, a műszaki átadás fő célja, hogy az eladó és a vevő közösen vegyék számba a kötelezően javítandó kivitelezési hibákat, ettől függetlenül mindig arra törekedtünk, hogy a műszaki átadáson lehetőleg hibamentes lakást vehessenek át ügyfeleink (ezért szervezünk előzetes bejárásokat), tudjuk itt még nem érük el a 100%-os eredményt. A felmérés tanúsága szerint pedig ügyfeleink a hibák javítási folyamatával sem elégedettek minden esetben maradéktalanul. Aktuális építkezéseink során ezért újfajta minőségbiztosítási rendszert dolgozunk ki, megerősítve a belső műszaki ellenőrzés szerepét, így reményeink szerint a 2018-tól átadásra kerülő épületeinkben még kevesebb hibával találkoznak majd vevőink.
 
3. Garancia
A garanciális ügyintézés volt a harmadik azon területek közül, ahol ügyfeleink szerint vannak még tennivalóink. Sajnos sok tekintetben mi is ki vagyunk szolgáltatva alvállalkozóinknak, azonban ettől függetlenül ezen a téren is a lehető legtöbbet kell nyújtanunk. A következő hónapokban ezért teljesen újragondoljuk garanciális ügyintézésünk szervezését és menetét, a hatékonyságon túl pedig a cél egy minél kellemesebb, ügyfélbarátabb rendszer kiépítése lesz. Emellett szeretnénk gyorsítani reakcióidőnkön és magukon a javításokon is, utóbbi esetben még keressük a legideálisabb megoldást. Megújult garanciális szolgáltatásunk előnyeit nem csak újabb, de a lakásukat már átvett ügyfeleink is élvezhetik majd, a változások bevezetésére várhatóan májusig fog sor kerülni. 
 
Reméljük következő felmérésünk során a fenti területeken is sikerül javítanunk, mivel mindannyian azért dolgozunk, hogy ne csak az általunk mutatott kép legyen makulátlan, hanem ügyfeleink valóban elégedettek legyenek lakásainkkal és cégünkkel!
 

VEGYE FEL

A KAPCSOLATOT

ÉRTÉKESÍTŐINKKEL