Költözési információk 5.: bútorszállítás és pakolás

A költözéssel kapcsolatos sorozatunk utolsó részében magával az átadással és a bepakolással kapcsolatos gyakorlati tudnivalókat és tanácsokat szedtük össze.

A kulcsok átvételét követően azonnal megkezdheti a beköltözést, akik rendelkeznek gépkocsibeállóval, azok rögtön használatba vehetik a teremgarázst. Minden garázskapunak saját telefonszáma van, mely használatához mobiltelefonját előzetesen a közös képviseletnél regisztráltatni kell. Munkatársaink birtokbaadási időpont egyeztetésekor elkérik a regisztrálandó telefonszámokat, azaz hogy mely mobiltelefonokkal szeretnék nyitni a garázskaput, ezeket lejelentik a közös képviseletnek, így a regisztrációval ügyfeleinknek már nincsen különösebb teendője. A két garázskapu (Mikes Kelemen u., illetve Őrmezei út) telefonszámát a birtokbaadási jegyzőkönyven, illetbe az építményhasználati útmutató elején találják meg.  Mindenkinek felhívjuk a figyelmét, hogy a teremgarázs és a kapu nem teherautóra lett méretezve, egy furgonnál nagyobb járművel ne próbáljon behajtani, mert el fog akadni!

Akik nem rendelkeznek beállóval, azoknak sajnos ideiglenes jelleggel sem tudunk behajtási lehetőséget biztosítani.  A beállóval nem rendelkező lakástulajdonosok, illetve a nagyobb járművel költözők leginkább az Őrmezei úton fognak tudni megállni, de meg lehet próbálkozni a Mikes Kelemen utcában is a megállással.

A bútorok felviteléhez minden épületben 1-1 db lift áll rendelkezésre, ezeknek fülkéjét a sérülések ellen faforgács lapokkal kibéleltük. Az ajtókra, a folyosó falaira, a lépcsőházi korlátokra azonban ügyeljenek, mert ezek leverése esetén a hibákat a jótállás keretében nem javítjuk!

A normál és a szelektív hulladék gyűjtésre szolgáló kukákat már megrendeltük a szolgáltatótól, ezek már a kukatárolóban várják a lakókat. Kérjük, hogy a szelektív kukákat rendeltésszerűen használják, különben a társasház külön kénytelen fizetni ezek elszállításáért! Kérjük, a költözési hulladékot (dobozok, raklapok, hungarocell, zsugorfólia stb.) a kukatárolóban, rendezetten, a dobozokat lapra hajtva rakják le, hogy a rend és a tisztaság megmaradjon! Felhívjuk szíves figyelmüket arra, hogy a nem megfelelő helyre elhelyezett hulladék nem esztétikus, valamint elszállítása díjköteles, és ezen költség már a ház lakóit fogja terhelni!

Az első napokban tömegesen beköltöző lakókat nem csak a Metrodom képviselői fogják várni, hanem a távközlési szolgáltató Magyar Telekom, a közös képviselet, illetve az okosotthon-rendszer üzemeltetését végző SmartBuild Kft. munkatársai is, akik kérdés esetén szintén állnak ügyfeleink rendelkezésére.

Ha a birtokátruházás során valamilyen problémába ütköznének, kérjük, keressék ügyfélszolgálatunkon Teleki Hajnalkát (tel.: (06 1) 919-3305 (06) 30 369-6190, e-mail: teleki.hajnalka@metrodom.hu). Ha beköltözés után tapasztalnának a lakásban valamilyen hibát, javítás iránti igényüket legegyszerűbben honlapunkon keresztül tudják jelezni (se regisztrációra, se jótállási jegyre, vagy más bizonylatszámra nincs szükség)!

Beköltözéskor ügyfeleink még egy apróságra számíthatnak, gondoskodtunk a lábtörlőről is. A lenti képen látható lábtörlőkből a készlet erejéig lehet választani.

És végül gyors, problémamentes költözést kívánunk minden kedves ügyfelünknek!

VEGYE FEL

A KAPCSOLATOT

ÉRTÉKESÍTŐINKKEL