Ügyintézés

Felhívjuk ügyfeleink figyelmét, hogy a Metrodom folyamatosan alkalmazkodik az egészségügyi veszélyhelyzet miatt kiadott rendelkezésekhez és szabályokhoz, ezért kérjük, ezeken az oldalakon mindig ellenőrizze, hogy milyen módon és feltételekkel tudunk ügyfeleink rendelkezésére állni. 

Értékesítés
A Metrodom jelenleg is aktívan folytatja tevékenységét, a megfelelő óvintézkedések bevezetése mellett építkezéseinken folyik a munka. Irodai munkatársaink többsége továbbra is otthonról dolgozik, központi irodánkban június 8-tól térünk vissza a normál munkarendhez, addig ügyeletet tartunk. Ingatlanok vásárlására, a már megkötött szerződések módosítására, vagy a végleges adásvételi szerződés megkötésére továbbra is lehetőség van, ennek feltételeiről ezen az oldalon olvashatnak részletesebben. Ingatlanaink birtokátruházása szintén folytatódik, erről itt tudhat meg többet.

Amennyiben újonnan érdeklődne lakásaink iránt, ingatlantanácsadóink nem csak telefonon vagy e-mailben, de online videóhívással is állnak a rendelkezésére.  Ingatlantanácsadóink névjegye alatt megtalálja, hogy kit milyen applikáción keresztül tud elérni, így tetszése szerint választhat a Skype, a WhatsApp, a Viber vagy az Apple FaceTime videó között. A szerződéskötés jelenlegi menetéről és feltételeiről szintén ingatlantanácsadóink tudnak részletes felvilágosítással szolgálni.

Ügyfélszolgálat
Már szerződött ügyfeleink telefonon vagy e-mailben továbbra is fordulhatnak ügyfélszolgálatunkhoz, személyes ügyfélfogadásra előzetes időpontegyeztetést követően van lehetőség. Amennyiben lakáshitele vagy a CSOK intézéséhez lenne szüksége valamilyen iratra, azt e-mailben, vagy ha csak az eredeti okirat megfelelő, levélben tudjuk megküldeni Önnek vagy ügyintézőjének, de ha kívánja, az iratot központi irodánk recepcióján személyesen is átveheti. Felhívjuk szíves figyelmét, hogy a földhivatalnál  megszűnt a személyes ügyintézés, így az érkeztetett adásvételi szerződések eredeti példányának beszerzésére, melyre a hitelszerződés megkötéséhez illetve a hitel (CSOK) folyósításához van szükség, kb. 1-2 hetet kell várni. (Az, hogy az érkeztetett példányra pontosan mikor lesz szüksége a banktól és a hitel típusától is függ, erről érdeklődjön banki ügyintézőjénél!) A vételár kiegyenlítését követően ügyfélszolgálatunk veszi fel Önnel a kapcsolatot, hogy egyeztessék a birtokátruházást, ennek aktuális menetéről és a részletekről honlapunkról, illetve munkatársunktól személyesen is tud tájékozódni. 

Garanciális ügyintézés
A jótállás körébe tartozó hibajavítási igényét változatlanul be tudja jelenteni, garanciális szolgáltatásunk azonban a veszélyhelyzetre tekintettel csak a legsürgősebb esetekben, például csőtörés vagy ázás miatt száll ki a helyszínre javítani. Az azonnali intézkedést nem igénylő hibákat rendszerünkbe rögzítjük, javításukról pedig később, a veszélyhelyzet megszűnését követően fogunk intézkedni. A jótállással, illetve a bejelentéssel kapcsolatos további tudnivalókat ezen az oldalunkon találja, ahol bejelentést is tud tenni. 

Ha a fentieken túl bármilyen más, általános kérdése lenne, melyre nem kapott választ, kérjük, írjon az info@metrodom.hu-ra.

VEGYE FEL

A KAPCSOLATOT

ÉRTÉKESÍTŐINKKEL