KÖLTÖZÉSI INFORMÁCIÓK 5.: SZOLGÁLTATÁSOK A HÁZBAN
A költözéssel kapcsolatos sorozatunk 5. részében a Metrodom Young szolgáltatásairól olvashatnak egy gyors összefoglalót. Ezekről már sokszor írtunk, és honlapunkon külön oldalt is szenteltünk nekik, azonban a legfontosabb dolgokra szeretnénk felhívni a figyelmet!
Bár a Metrodom, illetve a közös képviselő mindent megtesz, hogy valamennyi szolgáltatás rendben elinduljon és működjön, azonban az első napokban lehetnek fennakadások, amiért az új lakók megértését és türelmét kérjük! Természetesen nem a fűtésre, vagy világításra, vagy más alapvető dolgokra gondolunk, hanem azokra a plusz szolgáltatásokra, amelyek különlegessé teszik a házat.
A 24 órás portaszolgálat az első perctől működik, és vigyáz a ház, illetve a lakók biztonságára. A ház közösségi helyiségei teljesen be vannak rendezve, a bútorok, az edzőgépek, a sporteszközök is a helyükön vannak, használatra készen. Ugyancsak működnek a szaunák, a szauna helyiség kulcsát a recepción tudják elkérni. A mosoda szintén rendben üzemel, a gépek használatáról a bubbles honlapján talál bővebb információt. Megrendeltük a z előfizetést az előtérben működő wifis internetre, és a klubhelyiségben lévő TV-hez is, reméljük a szolgáltatás az első lakók érkezésekor már működni fog.
A biciklitárolót valamennyi lakó ingyen használhatja a beköltözéskor kapott proxyval, ahogy a fitnesszterem, illetve a mosoda is ezzel nyitható. Bár a kiülős idők elmúltak, természetesen a kerti létesítmények (sportpálya, tűzrakóhely, terasz, pihenőpark) szabadon használhatóak.
Végül nyomatékosan felhívjuk a figyelmet, hogy a közös helyiségek, szolgáltatások és berendezések használatával kapcsolatos tudnivalókat az építmény és lakáshasználati útmutatóban találják, a használat szabályait pedig a szervezeti és működési szabályzat végén található házirendben.