Költözési információk 5.: Bútorszállítás és pakolás
A költözéssel kapcsolatos sorozatunk utolsó részében magával az átadással és a bepakolással kapcsolatos gyakorlati tudnivalókat és tanácsokat szedtük össze.
A kulcsok átvételét követően azonnal megkezdheti a beköltözést, akik rendelkeznek gépkocsibeállóval, azok rögtön használatba vehetik a teremgarázst. Minden garázskapunak saját telefonszáma van, mely használatához mobiltelefonját előzetesen a közös képviseletnél regisztráltatni kell. A regisztráció során kapja meg a saját beállójákhoz vezető garázskapu telefonszámát is,melyet a leadott telefonszámról hívást indítva ki tud kinyitni. A házban 2 teremgarázs van, a pinceszinti az épületet Mester u-ról nyíló közforgalomra átadott magánútról, a földszinti teremgarázs pedig mind az előzőekben írt magánútról, mind a Máriássy utcai garázskapun át közelíthető meg. Mindenkinek felhívjuk a figyelmét, hogy a teremgarázs és a kapu nem teherautóra lett méretezve, egy furgonnál nagyobb járművel ne próbáljon behajtani, mert el fog akadni!
Akik nem rendelkeznek beállóval, azoknak sajnos ideiglenes jelleggel sem tudunk behajtási lehetőséget biztosítani. A beállóval nem rendelkező lakástulajdonosok, illetve a nagyobb járművel költözők a környező utcákban, vagy a szomszédban üzemelő parkolóban tudnak megállni.
A bútorok felviteléhez lépcsőházanként 2 db lift áll rendelkezésre, ezeknek fülkéjét a sérülések ellen faforgács lapokkal kibéleltük. Az ajtókra, a folyosó falaira, a lépcsőházi korlátokra azonban ügyeljenek, mert ezek leverése esetén a hibákat a jótállás keretében nem javítjuk!
A normál és a szelektív hulladék gyűjtésre szolgáló kukákat már megrendeltük a szolgáltatótól, ezek már a kukatárolóban várják a lakókat. Kérjük, hogy a szelektív kukákat rendeltésszerűen használják, különben a társasház külön kénytelen fizetni ezek elszállításáért! Kérjük, a költözési hulladékot (dobozok, raklapok, hungarocell, zsugorfólia stb.) a kukatárolóban, rendezetten, a dobozokat lapra hajtva rakják le, hogy a rend és a tisztaság megmaradjon! Felhívjuk szíves figyelmüket arra, hogy a nem megfelelő helyre elhelyezett hulladék nem esztétikus, valamint elszállítása díjköteles, és ezen költség már a ház lakóit fogja terhelni!
Az első napokban tömegesen beköltöző lakókat nem csak a Metrodom képviselői fogják várni, hanem a távközlési szolgáltató Magyar Telekom, a közös képviselet, illetve az okosotthon-rendszer üzemeltetését végző SmartBuild Kft. munkatársai is, akik kérdés esetén szintén állnak ügyfeleink rendelkezésére.
Ha a birtokbaadás során valamilyen problémába ütköznének, kérjük, keressék ügyfélszolgálatunkon Teleki Hajnalkát (Tel.: (06 1) 919-3305 (06) 30 369-6190, e-mail: teleki.hajnalka@metrodom.hu). Ha beköltözés után tapasztalnának a lakásban valamilyen hibát, javítás iránti igényüket legegyszerűbben honlapunkon keresztül tudják jelezni (se regisztrációra, se jótállási jegyre, vagy más bizonylatszámra nincs szükség)!
És végül gyors, problémamentes költözést kívánunk minden kedves ügyfelünknek!