Költözési infók 6.: ha átadás után romlik el valami

A beköltözés előtti hetekben folyamatosan publikáltuk honlapunkon a költözéshez kapcsolódó legfontosabb tudnivalókat. Ahogy közeledik a birtokbaadás, lassan sorozatunk is véget ér, A mostani részből megtudhatja, mi a teendő, ha a kulcsok átvétele után romlik el valami vagy fedez fel valamilyen hibát.

Bármennyire is igyekeztünk tökéleteset alkotni, hazudnánk, ha azt állítanánk, a következő években soha, semmi, semelyik lakásban nem romolhat el. Éppen ezért inkább előre feljkészültünk, hogy a garanciális ügyeket a lehető leggyorsabban és legegyszerűbben tudják intézni.

Ha átadást követően valamilyen hibát tapasztal, kérjük, haladéktalanul jelentse be nekünk, ezt legkényelmesebben honlapunkon keresztül tudja megtenni ezen az oldalon. Mivel mi sem szeretjük a felesleges bürokráciát, a bejelentéshez semmiféle regisztráció vagy bejelentkezés nem szükséges, nem kell legyártania a nyolcvanadik felhasználónevet és jelszót. Ugyancsak nincs szükség ügyfélszámra, szerződésszámra, a jótállási jegy sorszámára vagy más azonosítóra - elegendő megadni a nevet és az elérhetőségeket (telefonszám és e-mail), a lakásszámot és tetszés szerinti hosszúságban részletezni a problémát, majd nyomni egy Küldés gombot.

A bejelentést rendszerünk automatikusan feldolgozza, szignálja és küld egy visszaigazoló e-mailt a megadott címre, hogy ki és mikor fogja Önnel felvenni a kapcsolatot a részletek megbeszélésére, a javítási időpont egyeztetésére, a határidők erőssen függnek a hiba jellegétől. A javítás elkészültével egy munkalapot kell aláírni, hogy immár minden rendben van. Bár a törvény szerint csak a lakás tulajdonosa jogosult eljárni a jótállás során, ebben sem kívánunk elmerülni a bürokráciában és nem fogunk senkitől sem igazolást, meghatalmazást, de még csak a jótállási jegyet sem kérni, elhisszük, hogy aki tesz egy bejelentést és ajtót nyit a szerelőnek, annak joga van ezt megtenni.

És végül még néhány fontos dolog a jótállással kapcsolatban.

1. Olvassa el a lakáshasználati útmutatót, mert tapasztalataink szerint a keletkező, nem garanciális hibák nagy része megelőzhető lett volna, ha a tulajdonos elolvassa az útmutatót és komolyan is veszi az ott írtakat.

2. Ahogy bármilyen más termék (cipő, műszaki cikk, autó) esetében, úgy a lakásra is igaz, hogy az átadás után bejelentett mechanikai sérülések, karcolások, törések nem tartoznak a jótállás körébe! Ne bánjon "nagyvonalúan" lakásával, hogy nem gond, ha valami megsérül, mert van rajta jótállás és bármit kijavíttathat ennek alapján - ez egyszerűen nem igaz.

3. Bővebb információkért olvassa el a honlapunkon közzétett ügyféltájékoztatónk vonatkozó fejezetét, hogy ne utólag érjék kellemetlen meglepetések, ha valami "nem úgy van", ahogyan azt esetleg gondolta.

És végül reméljük, hogy az itt írtaknak soha nem lesz jelentősége és kívánjuk, hogy minden probléma és gond nélkül használja lakását!

VEGYE FEL

A KAPCSOLATOT

ÉRTÉKESÍTŐINKKEL