Metrodom Garancia+

A Metrodom Garancia+ cégünk kiterjesztett jótállási szolgáltatása, amely a jogszabályokban meghatározott kötelező jótálláson túl nyújt extra szolgáltatásokat ügyfeleink részére. 
A Metrodom Garancia+ előnyeit 2017-től átadott házainkban lakást vásárló ügyfeleink élvezhetik. (Átadás alatt itt az épület műszaki átadását értjük, vagyis az általános jótállás kezdő időpontja 2017. évi, vagy azt követő legyen.) A Metrodom Garancia+ a lakásokat, illetve a lakásokban lévő ingóságokat védi, tárolókra (az ott lévő tárgyakra), gépkocsibeállókra, a teremgarázsban, vagy közös területeken tárolt járművekre nem vonatkozik. A Metrodom Garancia+ szolgáltatásait a lakásban élők vehetik igénybe, tehát a tulajdonoson kívül a bérlők, illetve a velük együtt élő családtagok is. 

A Metrodom Garancia+ a 3 éves általános jótállás lejártáig nyújt védelmet, a konkrét dátumot a lakás átvételekor kapott jótállási jegyből, vagy honlapunk garancia oldaláról tudhatja meg. 
Ha a lakásban olyan hiba, baleset vagy más káresemény következne be, amikor azonnali hibaelhárítás szükséges, Garancia-24 telefonszámunkon, a  06 40 200 727-en, minden nap 0-24 órában rendelkezésére áll a segítség. A bejelentéstől számított hat órán belül gondoskodnak a hiba elhárításáról, a vészhelyzet megszűntetéséről. Vészesetnek számítanak a következők: csőtörés, dugulás, elektromos zárlat, a bejárati ajtó zárjának meghibásodása vagy, a kulcs beletörése a zárba. A javítás kizárólag a vészhelyzet megszüntetésére irányul. 
A társasházi biztosítás által nyújtott védelem kiterjed a magántulajdonban lévő ingatlanokra is, például víz vagy tűzkár esetén az ingatlan helyreállítása, ugyanakkor nem fedezi a bútorokban és más ingóságokban keletkezett károkat. A Metrodom Garancia+ ezt a hiányosságot pótolja, négyzetméterenként 40 000 forint értékhatárig téríti a biztosító az ingóságban esett károkat. 
Ez nem csak balesetekre, vagy természeti katasztrófákra vonatkozik, hanem betöréses lopásra vagy besurranásra is (utóbbinál legfeljebb 100 000 Ft/év értékhatárig). A biztosítási események teljes listáját a kötvény tartalmazza, mely honlapunkon érhető el. Néhány példa, amikor támaszkodhat ingóság biztosításunkra: - tűz, robbanás, robbantás, jégverés, vízkár, üvegtörés, villámcsapás, besurranás, rongálással okozott károk, fa rádőlése a házra, házi kedvencek balesete, betegsége, stb.
A Metrodom Garancia+ szolgáltatás-csomagot cégünk a Groupama biztosító Zrt.-nél kötött „Komfort” lakás biztosítással nyújtja ügyfeleink részére. A Metrodom fenntartja magának a jogot, hogy a termék nevének, szolgáltatásainak, illetve díjszabásának változása esetén más biztosításara szerződjön le, vagy más biztosítónál kössön hasonló tartalmú szerződést. Amennyiben igénybe szeretné venni a szolgáltatást, kérjük, hivatkozzon a kötvényszámra, ezt honlapunkon, illetve a birtokbaadáskor kapott „legfontosabb telefonszámok” nevű dokumentumban találja meg. A szolgáltatással kapcsolatos visszajelzéseit Ügyfélszolgálatunk az info@metrodom.hu email címen, vagy a honlapunkon feltüntetett telefonszámokon várja!

 

 

B303

Gyorsszerviz - garancia+

Garancia-24 telefonszáma (0-24 órában hívható):

 + 36 40 200 727

- vész esetén hívható
- garanciális bejelentést ezen a számon nem lehet tenni
- ha utólagos javítás szükséges, akkor garancia bejelentés itt tehet
- a szerződésszám bemondása feltétele a bejelentésnek
 

Amennyiben a gyorsszervizt hívja, úgy minden esetben be kell mondani az adott épület szerződésszámát:

City Home G:  863162657